klickA

علم و فناوری

klickA

علم و فناوری

علم و فناوری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

1-اضافه کردن لینک (Link) به استاتوس واتس اپ

در واتس اپ دو حالت متفاوت برای استاتوس ها وجود دارد:

یکی حالت متن (Text) یا نگارش (Type) و دیگری حالت دوربین (Camera). حالت اول متن محور بوده و از تصاویر پشتیبانی نمی کند در حالیکه حالت دوم قابلیت پشتیبانی از تمام انواع فایل های چندرسانه ای از جمله تصویر، ویدیو و فایل های متحرک GIF را دارد.

حالا بیایید نحوه اضافه کردن لینک به یک استاتوس در حالت متن را ببینیم. به زبانه استاتوس ها در واتس اپ بروید و علامت مداد را لمس کنید. حالا به دلخواه خود یک لینک اضافه کنید. شما می توانید فونت و یا رنگ پس زمینه لینک را نیز تغییر دهید. سپس علامت ارسال را لمس کنید تا استاتوس لینک دار شما منتشر شود.

2- تغییر دادن فونت و رنگ پس زمینه

حالت متن در استاتوس واتس اپ ویژگی های محدودی دارد و رنگ پس زمینه و فونت از ویژگی های مهم آن هستند.

برای استفاده از این ویژگی ها، یک استاتوس متنی در واتس اپ باز کنید و علامت پالت رنگ را چند بار لمس کنید تا رنگ پس زمینه تغییر کند. متأسفانه، شما نمی توانید یک رنگ دلخواه را انتخاب کنید و باید از میان رنگ هایی که خود برنامه در اختیار شما می گذارد استفاده کنید. به همین شکل، برای مشاهده ی فونت های مختلف، علامت متن (T) را چند بار لمس کنید.

3- تغییر حالت های متن

شما می توانید متن خود را با تغییر حالت های آن به درشت (Bold)، کج (Italic) و یا استفاده از فونت تک فاصله (Monospace) یا کشیدن یک خط بر روی متن به شکل دلخواه درآورید.

اگر با حالت های مختلف متن آشنا باشید، می توانید از همه ی آن ها در حالت متن برای استاتوس خود استفاده کنید. برای انجام دادن این کار، در حین ساختن یک استاتوس در حالت نگارش، ابتدا متن خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از گزینه های موجود، متن را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی