klickA

علم و فناوری

klickA

علم و فناوری

علم و فناوری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

۱- mondlyWORKS یکی از بهترین اپلیکیشنها برای معلمان زبانهای خارجی

این اپلیکشن را میتوان در گروه بهترین برنامهها برای آموزش نیز قرار داد، اما پلتفرم B2B هم آن را به یکی از بهترین اپلیکیشنهای آموزشی برای معلمان، به ویژه معلمان زبانهای خارجی تبدیل میکند.

 

قاعده کلی آن ساده است: همانطور که اپلیکیشنها را به اشتراک میگذاریم تا فیلم تماشا کنیم، اکنون میتوانیم Mondly را به اشتراک بگذاریم تا زبان بیاموزیم. به عنوان یک معلم، به داشبورد که قابل مدیریت است دسترسی دارید، میتوانید کاربران جدید را دعوت کنید، آمارشان را ببینید و پیشرفتشان را پیگیری کنید.

این پلتفرم شامل تمام تجربیان یادگیری زبان است که Mondly تاکنون ایجاد کرده مثل: اپلیکیشن اصلی، ماژول واقعیت افزوده، VR Mondly که اپلیکیشن واقعیت مجازی برای یادگیری زبانهاست و Mondly Kids که اپلیکیشنی برای یادگیری زبان برای بچهها و کودکان نوپاست. بنابراین بسته به هدف شما که میتواند دوره ابتدایی یا دوره متوسطه باشد این اپلیکیشن راه حل اختصاصی برای یادگیری زبان در هر دوره سنی را ارائه میدهد. به علاوه میتوانید MondliWORKS را با اعضای خانواده و همکارانتان نیز شریک شوید.

۲-Slack یک اپلیکیشن بینظیر برای ارتباط بین معلم و والدین

قطعا لازم است تا هم با دانشآموزان و هم والدین آنها ارتباط برقرار کنید و فیسبوک جای مناسبی برای این کار نیست. اخیرا، بیشتر شاهد آن هستیم که معلمان از گروه های فیسبوکی برای برقراری ارتباط استفاده میکنند، اما Slack نسبت به فیسبوک که در آن داستاها و عکسهای شخصی به اشتراک گذاشته میشوند جای مناسبتری است.

علاوه بر این اگر معلم دبیرستان نیستید، احتمالا به کانالی جز فیسبوک برای برقراری ارتباط با دانشآموزانتان نیاز دارید چرا که نوجوانان پس از ۱۳ سالگی مجاز به استفاده از فیسبوک هستند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی