klickA

علم و فناوری

klickA

علم و فناوری

علم و فناوری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 ۱-اعلان های هوشمندبرای تمام پیام هایی که دریافت میکنید، یک اعلان کوتاه دریافت میکنید. ممکن است این موضوع شما را اذیت کند، اما فراموش نکنید که یک راه حل ساده برای حل مسئله در اینجا وجود دارد. ممکن است اعلان های هوشمند برای چندین پیام با هم ترکیب شوند (برای چند پیام یک اعلان دریافت شود). ارسال کنندگان ممکن است متفاوت باشند و ممکن است چندین فرستنده وجود داشته باشد. برای فعال کردن آن، مراحل زیر را انجام دهید.

اعلان اتاق های گفتگویی (چت روم) که به آنها علاقه دارید باید روشن شوند.چت رومی که را می‌خواهید انتخاب کرده و به سمت چپ سوایپ نمایید.برروی Smart Notifications ضربه بزنید تا این قابلیت فعال شود.
در مرحله ی بعدی، گزینه های سوییچینگ وجود دارند تا بتوانید بین مکالمات به طور همزمان جابجا شوید. لازم نیست هر بار که می خواهید مکالمه دیگر را انتخاب کنید، به صفحه اصلی برگردید. فقط در همان اتاق چت به سمت راست بروید (به سمت راست سوایپ کنید). این ویژگی همه ی اتاقهای چت را که از قبل باز شده اند، در معرض دید قرار می دهد. اتاق چت خاصی که موضوع و نوع آن را دوست دارید انتخاب کنید. بسیار ساده است اما مورد استفاده اکثر کاربران Viber نیست زیرا آنها به هیچ وجه از این ویژگی آگاه نیستند. از ترفندهای وایبر به طور موثر بدون توجه به حضور انلاین خود استفاده کنید.
۲- وضعیت نامرئیترفندهای اساسی وایبر شامل مواردی همچون وضعیت seen نیز میباشد. هنگامی که شما علاقه ای به نشان دادن اینکه آنلاین هستید ندارید (علاقه ندارید که دیگران متوجه شوند که شما آنلاین هستید)، از حالت نامرئی استفاده می کنید. برای اینکه دیگران وضعیت شما را نبینند، مانند بسیاری از پلتفرم های پیام رسانی دیگر، وایبر نیز برای رفع نیاز شما مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل ساده ای را که در ادامه ذکر شده، دنبال کنید تا به وضعیت نقاب دار (masked) برسید.
در صفحه اصلی برروی Navicon ضربه زده و سپس وارد تنظیمات شوید.سپس به Privacy مراجعه کرده و تیک مربوط به « Send Seen Status »  را بردارید

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی