klickA

علم و فناوری

klickA

علم و فناوری

علم و فناوری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

۱-متن تصادفی ایجاد کنید

در صورت نیاز می توانید Lorem Ipsum (طرح‌نما) را به عنوان نگهدارنده مکان در سند خود اضافه کنید (به عبارتی متن تصادفی را وارد کنید تا در آینده در آن قسمت متن دیگری را بنویسید). تنها کافیست =lorem(p,l) را تایپ کنید و به جای “p” شماره پاراگراف های مورد نظر و به جای “l” تعدادی پاراگراف های مورد نظرتان را جایگزین کنید. همچنین می توانید فقط یک عدد را در داخل پرانتز وارد کنید تا پاراگرافهای زیادی را ایجاد کند. در صورت آماده بودن، مکان نما را در انتهای نوشته قرار داده و Enter را بزنید تا متن شما تولید شود.

همچنین می توانید از random Office documentation gobbledygook به عنوان ابزاریبرای پر کردن مکان مورد نظرخود استفاده کنید. برای این کار می توانید دستور rand(p,l)= را تایپ کنید.

۲- یک ماشین حساب به Word اضافه کنید

Word دارای یک ماشین حساب داخلی است که می تواند به شما در حل درست معادلات سندتان کمک کند. ابتدا با رفتن به File> Options > Quick Access Toolbar و انتخاب All Commands از منوی کشویی آن را به منوی Word اضافه کنید. ماشین حساب را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا آن را به ستون Quick Access Toolbar وارد کنید. سپس برای بازگشت به سند خود بر روی OK کلیک کنید.

متوجه خواهید شد که یک دایره خاکستری کوچک به بالای سند ورد شما اضافه شده است. اکنون می توانید معادلات ریاضی را تایپ کنید. زمانی که آنها را هایلایت کنید رنگ دایره از خاکستری به آبی تغییر می کند. نماد ماشین حساب را فشار دهید تا جواب را محاسبه کند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • سارا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی